Pentru că primim frecvent întrebări legate de ofertă, condiții de călătorie, termen de livrare și alte detalii despre fotografierea unui eveniment, am decis să vă facem viața mai ușoară și să creăm o listă cu răspunsuri.
Ce vă diferențiază de alți fotografi?
Abordăm un stil unic de fotografiere care combină storytelling-ul cu elemente de editorial si eleganță.
Avem termene de predare foarte rapide acordând în acelasi timp atenție individuală fiecărei fotografii.
Obiectivul nostru principal este să vă simțiți confortabil la nunta voastră.
Care este oferta voastră de preț?
Deși înțelegem că oferta poate fi unul dintre factorii cheie atunci când luați decizia să colaborați cu un fotograf, vă încurajăm să explorați pagina noastră și apoi să ne lăsați un mesaj aici despre cum vedeți ziua evenimentului vostru.
Astfel, vom putea să reveni cu oferta și să o personalizăm pentru voi dacă este cazul.
Editați toate fotografiile predate?
Cu siguranță! Fiecare fotografie se editează individual în stilul portofoliului nostru pe care îl vedeți pe site sau social media. Editarea nu se limitează la culoare și lumină, ci presupune și retușul pielii, eliminarea defectelor din cadru într-un mod estetic.
Care este termenul de predare al fotografiilor?
Cunoaștem din propria experiență ce înseamnă să fii nerăbdător să primești fotografiile de la nuntă (sau alt eveniment). Termenul nostru de predare este de o lună, dar puteți opta oricând pentru un preview pe care să-l primiți la doar 3 zile de la data nunții.
Cum vom primi fotografiile atunci când sunt gata?
Fotografiile vor fi livrate la rezoluție maximă într-o galerie online privată unde aveți acces doar voi. Galeria este protejată cu parolă și are valabilitate de un an.
Puteți distribui galeria către persoanele dragi și descărca cu ușurință fotografiile în format digital.
Care este cheia succesului pentru o nuntă reusită?
Elementul cel mai important care va asigura un rezultat final de care să vă bucurați si peste ani este colaborarea strânsă între noi si o relație frumoasă care trebuie să existe între voi doi.
Noi suntem acolo ca să surprindem emoțiile voastre.
De ce prețul vostru este mai mare decât al altor fotografi pe care i-am contactat?
În domeniul fotografiei de nuntă (eveniment) prețul pentru servicii este subiectiv si se stabileste de cele mai multe ori în funcție de investițiile fotografului în lucrurile materiale. Ceea ce nu este întotdeauna corect.
Prețul nostru reflectă experiența noastră de peste 500 nunți fotografiate, skill-ul de a surprinde frumusețea în orice circumstanțe, calitatea superioară a produsului final. Având o experiență atât de vastă facem față cu usurință situațiilor neprevăzute în ziua nunții si suntem mereu alături de voi încercând să creem o atmosferă degajată.
Având în vedere toate cele menționate, vă garantăm că prețul nostru corespunde serviciilor de care vă veți bucura.
Cine este fotograful care va ajunge la evenimentul meu (Maya sau Victor)?
Suntem doi fotografi individuali - soț si soție, dar putem face echipă dacă vă doriți.
De obicei, stabilim de la bun început cine dintre noi doi va fi fotograful vostru, în funcție de preferințele voastre si disponibilitatea noastră.
Putem să ne vedem înainte de a lua decizia finală de colaborare?
Chiar recomandăm să stabilim o întâlnire pentru a ne cunoaste si pentru a povesti mai multe despre cum vă doriți să decurgă ziua nunții voastre.
O putem face prin videocall sau să ne vedem face-to-face la o cafea.
Câți fotografi vor fi prezenți la nunta mea?
În mod normal, la fiecare nuntă este prezent unul dintre noi în calitate de fotograf principal, cu excepția cazului în care optați pentru doi fotografi principali (Maya si Victor). Această opțiune este recomandată pentru evenimentele la care mirii îsi incep ziua nunții în locații diferite si își doresc fotografii mai creative si mai diverse.
Dacă bugetul nunții nu vă permite să optați pentru doi fotografi principali, avem posibilitatea să alegeți un fotograf principal cu un asistent cu rol de fotograf care va acoperi alte unghiuri si alte momente suplimentare.
Oferiți si servicii video?
Chiar dacă noi doi oferim exclusiv servicii de foto, vă putem ajuta cu recomandări. Avem doi videografi cu care colaborăm mai bine de 9 ani.
Dacă stilul lor vă reprezintă, putem face echipa cu mare drag.
Ce este sedința Love the dress?
Love the dress sau Trash the dress este o sedință foto pe care o facem după nuntă într-o locație mai specială în care nu putem ajunge în ziua nunții.
Recomandăm să facem acest gen de sedințe în afară țării pentru a realiza fotografii cu adevărat diferite de cele ale prietenilor vostri.
În funcție de locație, putem suporta si noi anumite cheltuieli.
Cu cât timp înainte trebuie să rezerv fotograful pentru nunta mea?
De cele mai multe ori începem rezervările pentru anul următor cu 18 luni înainte. Fotografiem un număr limitat de evenimente în fiecare an, iar cele mai populare weekenduri se ocupă instant.
Din acest motiv merită să ne rezervați pentru data nunții voastre imediat ce ați înțeles că suntem fotografii potriviți pentru evenimentul vostru.